شارژ مستر کارت , شارژ مسترکارت , شارژ eztravel , شارژ مستر کارت قابل شارژ , شارژ مسترکارت تراول

شارژ مستر کارت یکی از خدماتی است که مجموعه پرداخت آنلاین ارزی کارت 24 برای دارنندگان مستر کارت فیزیکی قابل شارژ ارائه می دهد شما در هر جای دنیا که باشید به سهولت و بی هیچ دغدغه ای می توانید از طریق فرم زیر جهت ثبت سفارش شارژ مستر کارت فیزیکی خود و پرداخت هزینه شارژ مستر کارت با کارت بانکی شتاب اقدام نمائید.

شارژ مستر کارت , شارژ مسترکارت , شارژ eztravel , شارژ مستر کارت قابل شارژ , شارژ مسترکارت تراول

همانطور که در نظر دارید یکی از مزیت ها منحصر به فرد مستر کارت فیزیکی در مقایسه با مستر کارت مجازی و مستر کارت گیفت قابلیت شارژ مجدد آنها هست.

به نحوی که شما می توانید مستر کارت تراول را به مدت دو سال تا سقف 30 هزار دلار سالانه و مستر کارت سیف پی را تا سقف 50 هزار دلار به مدت 30 ماه آسان شارژ و استفاده نمائید.

برای ثبت سفارش شارژ مستر کارت شما می توانید از 100 دلار تا 3000 دلار با مضرب 100 درخواست نمائید و تنها کافیست که ایمیل متصل به کارت و توکن 9 رقمی کارت خود را به یاد داشته باشید.

جهت شارژ آسان کارت مسترکارت از نوع پری پید می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

Wallet ez prepaid (وَلت ای زد پری پید) چیست ؟

اگر شما یک کارت مستر کارت فیزیکی قابل شارژ صادره از امارات را دارید. باید توجه داشته باشید که در آپدیت وب سرویس از اول آگوست 2019 شما در نسخه موبایل بانک ez prepaid دارای یک ولت هستید که پس از انجام شارژ مستر کارت مبلغ درخواستی شما در بالانس wallet قرار خواهد گرفت.

که می توانید از 1 سنت تا مبلغ 5000 دلار را از ولت به کارت های موجود در پنل خودتان انتقال دهید. توجه داشته باشید که برای هر بار انتقال وجه از ولت به کارت و یا از کارت به ولت 3 دلار کارمزد relaod fee کسر خواهد شد.

پیشنهاد ما در مجموعه کارت 24 برای بهترین روش شارژ مستر کارت از طریق ولت انتخاب مبالغ بالاتر دلار و کاهش تعداد دفعات ری لود هست تا ریلود فی کمتری از شما کسر شود.

توضیحات بیشتر : راهنمای شارژ مسترکارتهای Reloadable با استفاده از ولت Wallet

 

در صورتی که برای شما هم قبل از اقدام جهت شارژ مستر کارت فیزیکی سوالاتی به وجود آمده است توصیه می شود بخش سوالات متداول صدور و شارژ مستر کارت را در ادامه مطالعه بفرمائید:

مدت زمان شارژ مستر کارت تراول پرمیوم چقدر است؟

در حالت عادی شارژ آنی مسترکارت اتفاق می افتد اما در ماه های اخیر بانک صادر کننده کارت ها تغییراتی را در روند شارژ سریع مستر کارت ایجاد کرده است که سفارشات در صف وب سرویس بانک قرار گرفته و با تائیدیه بانک مبالغ بر روی ولت شارژ می شود.

آیا در سایت کارت 24 امکان خرید شارژ انواع مسترکارت وجود دارد ؟

خیر، در سایت کارت 24 شما تنها می توانید برای شارژ مسترکارت امارات، شارژ مستر کارت تراول، شارژ مستر کارت ez travel و شارژ مستر کارت safepay اقدام نمایید.

و برای شارژ مسترکارت ترکیه، مسترکارت آذربایجان، مسترکارت کانادا، مستر کارت انگلیس و … با توجه به تفاوت بانک های صادر کننده کارت امکان صدور شارژ توسط ما وجود ندارد.

توکن کارت چیست ؟ و از کجا باید آن را پیدا کنم ؟

اگر بر روی مستر کارت فیزیکی خود نگاه کنید در گوشه پایین سمت چپ عددی 9 رقمی نوشته شده است که اصطلاحا به آن توکن کارت گفته می شود.

برای شارژ مسترکارت حتما باید توکن 9 رقمی خود را که منحصرا برای کارت شما می باشد در فرم ثبت سفارش وارد نمایید.

آیا امکان انتقال موجودی از کارت به ولت وجود دارد؟

بله شما می توانید موجودی کارت خود را به ولت انتقال دهید این ویژگی در مواقعی که کارت شما به سرقت رفته یا مفقود شده است به شما می کند تا با انتقال موجودی از کارت به ولت از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمائید.

همچنین اگر تاریخ انقضا مستر کارت شما رو به پایان باشد می توانید با استفاده از این امکان موجودی کارت خود را به ولت ez prepaid خود انتقال دهید تا با سفارش کارتی جدید دوباره موجودی را بر روی کارت جدید خود لود نمائید. توجه داشته باشید در هر بار انتقال وجه از ولت به کارت یا بلعکس 3 دلار کارمزد ری لود فی از شما کسر خواهد شد.

آیا از میزان دلاری که در سفارش ثبت می شود کامزد کسر می شود؟

خیر شما هر میزان دلاری را که درخواست بدهید عینا در ولت برای تان شارژ می شود. برای مثال اگر شما 350 دلار درخواست بدهید دقیقا 350 دلار در ولت خود موجودی دریافت خواهید کرد.

محاسبه قیمت دلار جهت شارژ مستر کارت قابل شارژ چگونه است ؟

شما هر میزان دلاری که تمایل دارید داخل مسترکارت فیزیکی خودتان شارژ نمائید را فرم بالا وارد نمائید. وب سرویس بانک با محاسبه هزینه ریالی شارژ مستر کارت را به شما اعلام کند. پس از پرداخت در خواست خرید شارژ مستر کارت میزان دلار درخواستی شما عینا وارد پنل emoney شما خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورتی که اولین بار است که از مجموعه ما اقدام به شارژ مستر کارت می نمائید. باید مدارک لازم جهت کانفرم هویت را طبق راهنمای ارسالی برای همکاران پشتیبانی ارسال نمائید