ویزای آذربایجان , قیمت ویزای آذربایجان , هزینه ویزای آذربایجان , قیمت ویزای باکو ,پرداخت هزینه ویزای آذربایجان , پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان

یکی از مشکلاتی که برای سفر توریستی به کشور آذربایجان و شهر باکو مسافران دارند پرداخت هزینه آسان ویزا یا همان ویزای الکترونیکی آذربایجان است. به دلیل اینکه سفارت آذربایجان برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان تنها کارتهای اعتباری مسترکارت و ویزا کارت را می پذیرد و با توجه به هزینه ای که برای صدور این کارت ها باید پرداخت و همچنین مدت زمانی که ممکن است تا درخواست صدور مسترکارت تراول از شما گرفته شود. تیم پرداخت ارزی کارت 24 با بررسی های انجام داده امکان پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان را فراهم کرده است تا شما عزیزان صرفا با پرداخت هزینه آسان ویزا و بدون هیچ گونه هزینه اضافی دیگر به سهولت و خیالی آسوده به دریافت ویزا آذربایجان اقدام نمائید.

ویزای آذربایجان , قیمت ویزای آذربایجان , هزینه ویزای آذربایجان , قیمت ویزای باکو ,پرداخت هزینه ویزای آذربایجان , پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان

 

هزینه ویزای آذربایجان

هزینه ویزای آذربایجان با توجه به نوع درخواست متفاوت است و شما با توجه به برنامه زمان سفر و قصدتان از سفر به باکو می توانید ویزای متناسب با شرایط خودتان را تهیه بفرمایید.

قیمت انواع ویزای الکترونیکی باکو

ویزای توریستی فوری – مدت زمان صدور 3 ساعت – اعتبار 3 ماه – 58 دلار آمریکا

ویزای توریستی عادی – مدت زمان صدور 2 تا سه روز – اعتبار 3 ماه – 28 دلار آمریکا

آسان ویزا یا ویزای الکترونیکی آذربایجان چیست؟

دولت آذربایجان چند وقتی است که برای سهولت در صدور ویزا، سامانه آسان ویزا را ایجاد کرده است که شما برای سفرهای توریستی می توانید در این سامانه بصورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و دریافت ویزا اقدام کنید. مراحل کار نیز بدین شکل است که شما باید یک اسکن از گذرنامه خود داشته باشید و فرم اطلاعات هویتی را با توجه به اطلاعات گذرنامه ای خود وارد نمایید و در نهایت با مسترکارت یا ویزا کارت هزینه ویزا را بپردازید. پس از پرداخت هزینه با توجه به نوع ویزا که عادی یا فوری می باشد بین سه ساعت تا 5 روز فایل ویزا برای شما ایمیل می شود و با گرفتن پرینت رنگی می توانید هنگام ورود به خاک کشور آذربایجان آن را در اختیار ماموران مرز قرار دهید.

ویزای الکترونیکی آذربایجان سه ماه اعتبار دارد و دارنده آن می توان به مدت 30 روز در این کشور اقامت نماید.

راهنمای در خواست ویزای الکترونیکی آذربایجان

با افزایش متقاضیان سفر به آذربایجان دولت این کشور از دی ماه 1395 سایت دریافت ویزای آنلاین باکو را راه اندازی کرد. متقاضیان سفر به آذربابجان می توانند با تکمیل در خواست ویزای الکترونیکی آذربایجان نسبت به دریافت این ویزا اقدام نمایند.

برای دریافت ویزای آذربایجان وارد سایت eviza.gov.az شوید و فرم درخواست ویزای الکترونیکی را بصورت آنلاین تکمیل نمائید.

فرایند ثبت نام در سایت ویزای الکترونیکی آذربایجان شامل سه مرحله زیر است :

1- appliction: در این مرحله باید به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمائید

2- payment: پس از تکمیل فرم ها زمانی که به مرحله پرداخت رسیدید می توانید با تکمیل فرم درخواست پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان ثبت سفارش نمائید تا همکاران پرداخت ارزی کارت 24 در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان شما اقدام نماید .

همچنین شما می توانید با تهیه مستر کارت مجازی یا مستر کارت قابل شارژ مسافرتی شخصا خودتان به پرداخت هزینه آسان ویزا اقدام نمائید.

3- download: سه روز پس از پرداخت هزینه ویزا باکو ایمیلی حاوی فایل الکترونیکی ویزای آذربایجان دریافت می نمائید .

توجه داشته باشید از آن جایی که ویزای الکترونیکی آذربایجان در نهایت تنها از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد از صحت ورود آدرس ایمیل خود اطمینان حاصل کنید و آدرس ایمیلی را در فرم وارد نمائید که بدان دسترسی داشته باشید

برای صدور ویزای آذربایجان پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد

اخیرا زبان فارسی به فهرست زبان سایت آسان ویزا الکترونیکی آذربایجان اضافه شده است و شما می توانید با انتخاب آن در تمامی مراحل تکمیل فرم به راحتی می توانید به اخطار ها و هشدار هایی که در کادر کناری به شما اعلام می گردد توجه بنمائید.

سامانه eviza آذربایجان 7 روز هفته 24 ساعته بدون نیاز به مراجعه به کنسولگری ها و سفارت آذربایجان پذیرای درخواست کنندگان ویزا است .

سوالات متداول جهت پرداخت هزینه ویزای آذربایجان

  • درصورت عدم پذیرش درخواست صدور ویزا آیا هزینه پرداختی قابل استرداد هست ؟

خیر، دولت آذربایجان همانطور که در سایت سفارت نیز ذکر کرده است هزینه را به هیچ وجه عودت نمی دهد.

  • قیمت ویزای آذربایجان برای خردسالان و کودکان چقدر است ؟

هزینه صدور ویزا آذربایجان برای همه افراد در سنین مختلف یکسان است.

  • درصورتی که اطلاعات فرزندم در پاسپورت من ثبت شده باشد نیازبه تهیه ویزا دوم هم هست ؟

بله شما باید برای فرزند خودتان نیز درخواست ویزای جداگانه بدهید و هزینه ویزای آذربایجان را برایشان بپردازید.

  • با یکبار پرداخت هزینه ویزای باکو در زمان اعتبار آن می توان چند بار به این کشور سفر کرد ؟

خیر شما با پرداخت هزینه ویزا توریستی آذربایجان تنها یکبار می توانید وارد خاک این کشور شوید که در اصلاح به این ویزا ها سینگل می گویند.

راهنمای سفر به کشور آذربایجان

کشور آذربایجان یکی از همسایه های شمالی کشورمان ایران است که در چند سال اخیر مورد توجه توریست های ایرانی قرار گرفته است. حتی بعضی از افراد جهت کار یا اقامت به این کشور سفر می کنند.

پیش از سفر به این کشور مواردی را باید بدانید که در این راهنما سعی بر آن شده است که به آنها اشاره شود.

  • واحد پول کشور آذربایجان منات است و شما می توانید با تهیه آن و یا دلار به این کشور سفر نمائید.
  • برای دریافت ویزا الکترونیکی آذربایجان باید حتما پاسپورت شما سه ماه مهلت انقضا داشته باشد.
  • بعد از اخذ ویزای الکترونیکی ازآن پرینت رنگی تهیه نمائید و به ماموران در مرز های زمینی و هوایی ارائه دهید.
  • ویزای آذربایجان علیرغم آنچه که در رسانه ها مطرح شده است هنوز در بدو ورود صادر نمی شود و شما باید قبل از سفر به این کشور برای تهیه ویزا اقدام نمائید.
  • در سفر زمینی به آذربایجان از ساعات کاری مرز آن کشور اطلاع پیدا کنید به دلیل آنکه مرزشان 24 ساعته نبوده و با توجه به فصل و شرایط مختلف ساعت کاری شان تغییر پیدا می کند.
  • مرز های زمینی ایران و آذربایجان در آستارا و بیله سوار است.
  • فاصله تهران تا باکو حدود 888 کیلومتر است که در پرواز هوایی حدود 1:20 دقیقه و در سفر زمینی حدود 12 ساعت می باشد.
  • برای سفر با خودرو شخصی نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور و گواهینامه بین المللی دارید.
  • سفارت آذربایجان در روزهای شنبه و یکشنبه در تهران تعطیل می باشد.
  • از همراه بردن داروهای آرامبخش و کدئین دار خودداری فرمائید.