Image default

مسترکارت به دنبال راه اندازی ابزاری جهت بالا بردن پذیرش مسترکارت مجازی

خرید مستر کارت مجازی , فروش مستر کارت مجازی , مسترکارت مجازی , مستر کارت مجازی , صدور آنی مستر کارت مجازی

مسترکارت سرویس جدیدی را طراحی کرده است که برای فروشندگان B2B پذیرش مسترکارت مجازی را ساده تر کرده است.

غول پرداخت و تکنولوژی روز سه شنبه 9 جولای 2019 اعلام کرد که سرویس پذیرنده مسترکارت مجازی آنها، یک ابزار برای پذیرش پرداخت با کارت های مجازی و روندی برای آشتی سازی با کسب و کارهای دیجیتالی است.

این سرویس اطلاعات کارت های مجازی از جمله شماره کارت مجازی تک نفره، همراه با صورتحساب و اطلاعات  SKU را از صادر کنندگان مسترکارت جمع آوری می کند.

و آنها را در یک فایل تجمیعی در فرمت ترجیحی فروشندگان پردازش می کند. این فایل را می توان بصورت اکسل یا CVS و … ارسال کرد.

این پیشنهاد یک روش جایگزین برای روش سنتی است که اطلاعات پرداخت کارت های مجازی به فروشندگان ارائه می شد، که اغلب توسط فکس یا ایمیل صورت می گرفت.

آن داده اغلب تکه تکه شده و غیر استاندارد هستند. مسترکارت توضیح می دهد که؛ فروشندگان مجبور بوده اند که بصورت دستی این داده ها را پردازش کنند و فرمت های آنها را تغییر بدهند و مجددا به سیستم فروش خود وارد کنند.

طبق گفته مسترکارت، این تلفیق داده های پرداخت مجازی به راحتی می تواند به برنامه ریزی منابع سازمانی موجود (ERP) و بقیه ساختار های پشت سیستم ادغام شود و از روند آشتی و پیش بینی جریان نقدی حمایت کند.

مسترکارت با ورسا پی شرکت دارنده تکنولوژی فاکتور به پول و شرکت پذیرنده حساب ها همکاری می کند تا این راه حل را ارائه کند.

جف فرستین؛ معاون ارشد مسترکارت در بازارهای بزرگ تولیدی و پلت فرم های تولید در بیانیه ای گفت: از آنجایی که شرکت های بیشتری به پرداخت مجازی روی می آورند، ما بر روی ساده سازی فرایند ها و بهبود افزایش تجربه کاربری در سراسر اکوسیستم متمرکز هستیم.

با ساده تر کردن و اصلاح مسترکارت مجازی، ما به تامین کنندگان کمک می کنیم تا فرایند های حسابداری قابل وصول خود را ساده تر کنند و داده ها را سریعتر و با همان استاندارد های امنیتی و حفظ حریم خصوصی که ما برای تمام محصولات و خدمات مسترکارت پشتیبانی می کنند و فراهم می کنیم.

کریگ اونیل؛ مدیر عامل ورسا پی در بیانیه ای اعلام کرد : ما بسیار هیجان زده هستیم که با یکی از رهبران پرداخت های جهانی نظیر مسترکارت کار می کنیم.

ما از طریق این اقدام مشترک، تجربه پذیرش مسترکارت مجازی را برای کسب و کار های سراسر ایالت متحده، کانادا و در سراسر جهان بهبود خواهیم بخشید.

مستر کارت مجازی

Related posts

استفاده سیستم حمل و نقل سنگاپور از کارت های پرداخت بدون تماس با بانک

دلارام نورایی

مجوز خرید با عکس سلفی تکنولوژی جدید شرکت مسترکارت

حامد رفیعی

کانال تلگرام مسترکارت – کانال خرید مسترکارت راه اندازی شد

مسلم زند وکیلی

ارسال دیدگاه